Bøvling Valgmenighed

– en grundtvigsk valgmenighed i folkekirken

Foredrag med Anders Agger

Anders Agger kom til Bøvling 21. marts 2017 kl. 19.30 !!

“DET MÅ GERNE GØRE LIDT ONDT…” – TV-dokumentaristen Anders Agger fra DR har i flere år bevæget sig ind og ud af miljøer, hvor der ofte er noget på spil: Fra 11-årige kostskolebørn på Herlufsholm … over døende på et hospice i Vestjylland … via heavy metal kliken i den nordvestjyske by, Agger … og til den kommende konge på Amalienborg. Det er der efterhånden kommet flere prisbelønnede dokumentarprogrammer ud af.

I foredraget tager Anders Agger sine tilhørere med helt ind i kulissen. Ind til alle delavpraktiske, etiske og moralske overvejelser, der er, inden man udsætter sine medvirkende og seerne for et program i bedste sendetid.

Foredraget blev arrangeret i fællesskab mellem Valgmenighed, Børnehuset, Fri- og Efterskolen og foregik i efterskolens hal. Overskuddet gik til Børnehuset.

Se billeder fra foredraget her.